Sunday 10 September 2017

Hulu Stock Options


Hulu Winste Enigma: Wat sou 'n Stock IPO regtig die moeite werd wees staanplek het sy wins twyfelaars, maar kon haal 'n hoë IPO prys 24 Junie 2011, 04:00 EDT Deur InvestorPlace bydraer Bloomberg News gister berig dat 'n koper van Hulu sal moet bereid wees om te skil uit soveel as 50 keer die verdienste ldquofor 'n kans op die besit wat kan die volgende Netflix wees (NASDAQ: NFLX).rdquo die probleem is dat niemand het 'n idee wat dit figuur is vir Hulu, of hoe om dit te gebruik 'n voorraad IPO prys. Hulu, wat in 2007 begin as 'n onderneming tussen Providence Equity Partners, NBC Universal, News Corp (NASDAQ: NWS) en Walt Disney Co (NYSE: DIS), het gesê verlede jaar dat dit winsgewendheid bereik in die vierde kwartaal van 2009. Vreemd , 'n paar in die media gedruk Hulu vir sy magiese getal, want soos Billboard opgemerk, baie didnrsquot dink dit ooit geld sou maak: ldquohellip die punt is dat Hulu gegenereer 'n wins uitvoering maak mooi gewigtige oorweging van die hoë vlakke van twyfel waaronder dit nog altyd bedryf , rdquo die webwerf vermeld. Fast Company probeer om 'n ingewikkelde benadering tot die oplossing van die legkaart van Hulursquos winsgewendheid uitvoering maak en misluk. ldquoLetrsquos aanvaar Hulursquos personeel kos dit 35 miljoen in all-up koste: Dit laat dit 'n paar 40000000-70.000.000 netwerk / bediener koste sowel as algemene sake dek, rdquo die sitersquos artikel opgemerk. ldquoThe wiskunde kan dan maklik lei tot nul wins of 'n netto verlies vir Hulu, gebaseer op hierdie thinking. rdquo Verward Jy behoort te wees. Die feit dat Hulu bedeesd is oor die bekendmaking van sy netto inkomste syfers kon aantoon dat hulle nie veel om te spog oor. Arianna Huffington gespeel dieselfde spel met die Huffington Post. Aan die einde van 2010, gespog sy dat haar nuusversamelaar webwerf 'n jaarlikse wins sou draai daardie jaar en trippel verkope tot 100 miljoen in 2012. Huffington didnrsquot openbaar die winssyfer dan, óf. Ongelukkig, dit is net die punt van die ysberg. Die wins prentjie op baie witwarm tegnologie maatskappye is dubbelsinnig. LinkedIn kon 'n mark waardasie van 9 miljard telling ná sy onlangse IPO, ondanks die feit dat dit net verdien 16 miljoen in wins oor die afgelope vier kwartale. Twitter mede-stigter Biz Stone het vroeër vanjaar dat die microblogging webwerf wasnrsquot beplanning van 'n IPO, want dit was waardeloos en het die geld (weer, wasnrsquot hy spesifiek) nie nodig. Facebook is egter die uitsondering op die reël. Word aan die media uitgelek het vroeër vanjaar dat die koning van sosiale netwerk-webwerwe het 'n netto wins van 355,000,000. Gedurende die dot-com borrel, beleggers het 'n selfvervullende profesie dat elke maatskappy met 'n koel tegnologie het 'n voorraad wat sou nooit struikel mdash n idee bewys tragies verkeerd. Maar todayrsquos borrel bewys dat die geskiedenis kan likwideer herhaal homself en brand beleggers. Om seker te wees, Hulu is 'n verbysterende gewilde webwerf wat baie maatskappye wil graag besit. 'N deal vir die terrein, wat gesukkel het om 'n winsgewende besigheid model te vind, is nie sonder risiko's. Die uitvoerende hoof van Jason Kilar berig word strydende met die companyrsquos ondersteuners oor strategie. En Netfix Inc. (NASDAQ: NFLX) gaan voort om strawwe kompetisie bied. Hulu, al is, het baie dinge gaan vir dit. Vanjaar is dit verwag dat tot 1 miljoen betalende gebruikers oorskry en het 500 miljoen in totaal, het van die 260000000 in inkomste verlede jaar. SNL Kagan, 'n media-navorsing firma, is van mening dat die webwerf 'n wins van 45 miljoen euro sal genereer vanjaar, gee dit 'n mark waardasie bolaag 2000000000. Thatrsquos n gek prys, natuurlik, maar die kans is dat Hulu geen probleme gaan haal dit sal hê. Artikel gedruk InvestorPlace Media, investorplace / 2011/06 / Hulu-winste-voorraad-IPO /.Die New York Times Hulu Begin 'n Kommersiële-Free Opsie om mededinger Netflix en Amazon September 2, 2015 Hulu het bekend gemaak dat dit die begin van 'n kommersiële-vrye weergawe van sy streaming diens, kos 12 per maand, in sy jongste poging om sy aanbod te verhoog en 'n sterker mededinger om Netflix en Amazon. Tot op hede het Hulu staan ​​as die uitsondering onder die prominente inskrywing-gebaseerde streaming dienste, want dit sluit advertensies wat nie kan oorgeslaan word, selfs vir sy salaris diens. In die strawwe kompetisie vir streaming intekenaars, Hulu hoop dit sal meer mense te lok om aan te meld deur die aanbied van beide 'n goedkoper advertensie-gesteunde en 'n advertensie-vry opsie, sê Mike Hopkins, Hulus uitvoerende hoof. Hulu het sowat nege miljoen intekenare, minder as 'n kwart van Netflixs 41000000 betaal intekenare in die Verenigde State van Amerika. Jy kan mense verdeel in twee kategorieë: advertensie avoiders en advertensie akseptors, sê mnr Hopkins. Daar is duidelik mense wat net nie van plan om te koop Hulu, want daar is advertensies. Ons dink ons ​​kan hulle terug te bring na die vou met 'n nuwe inhoud en hierdie nuwe keuse. Kort daarna Hulu begin stroom episodes van Seinfeld, kykers gebruik sosiale media om te kla oor hulle gedwing om te kyk advertensies op die klassieke komedie reeks te kyk. Mnr Hopkins het gesê die maatskappy het opgemerk. Vanaf Woensdag kan Hulu intekenaars te kies om te betaal 8 per maand aan sy TV-programme en rolprente met advertensies te kyk of, vir 'n bykomende 4 per maand, sonder advertensies. Hulu gaan ook voort om 'n gratis diens aan te bied vir die lees van 'n paar programme op rekenaars en sekere selfone. Interaktiewe funksie Skielik baie opsies vir Cord Cutters Hier is 'n paar prominente dienste bied lewendige TV, la carte netwerke en ander on-demand streaming opsies in die Verenigde State van Amerika. Ter vergelyking, 'n Netflix inskrywing begin om 8 per maand en bied kommersiële-vrye besigtiging. Amazon, wat ook nie advertensies vertoon tydens die video strome, bied televisieprogramme en films as deel van sy 99-'n-jaar Eerste inskrywing, wat gratis twee-dag gestuur op aankope van goedere sluit. Mnr Hopkins beklemtoon dat Hulu die advertensie-maatskappy nie verlaat en sal voortgaan om te belê in fokus tegnologie wat kykers persoonlike advertensies wat ooreenstem met hul belange te lewer. Die 4 prysverskil tussen die inskrywing opsies is daarop gemik om 'n balans te hoog genoeg is om die verlies aan advertensie-inkomste, maar laag genoeg dat mense sal skryf regverdig vind. Verbruikers word gevra vir 'n groter keuse, sê mnr Hopkins. Een ding wat hulle regtig wil hê ons moet doen, is om hulle 'n keuse om advertensies. Dit is reeds 'n besige jaar vir Hulu, waartydens hy sy rooster van film en televisie offers en uitgebrei verspreiding het versterk het. Mnr Hopkins begin as uitvoerende hoof in 2013, nadat sy eienaars Walt Disney, 21 Century Fox en Comcast aangekondig dat hulle beplan om die terrein te verkoop is sloop en in plaas belê 750000000 in die diens. Onlangse ontwikkelinge dui dat Hulus eienaars dink van die werf as 'n verdediging teen die opkoms van Netflix en Amazon, wat bygedra het tot skerp TV ratings dalings, het 'n paar media-industrie ontleders gesê. Die bou van 'n sterker stroom mededinger van hul eie kan help tradisionele TV-maatskappye veg terug. Net hierdie week, byvoorbeeld, Hulu aangekondig dat hy 'n streaming ooreenkoms met die premie kabelnetwerk Epix om films insluitend honger Games bring geland het: die brand geslaan, Transformers: Ouderdom van uitwissing, Teenage Mutant Ninja Turtles en die wolf van Wall Street die diens. (Voorheen Epix het 'n ooreenkoms met Netflix. Epix ontwikkeling is ook beskikbaar op Amazon en kabeltelevisie.) Dit het gevolg Hulus streaming aanbiedings vir televisies treffers soos Seinfeld, Ryk en Fargo, asook met die netwerke AMC, FX en Turner. Hulu het ook ramped sy belegging in oorspronklike programmering, insluitende 11/22/63 van Stephen King en JJ Abrams, oor 'n tyd reisiger wat probeer om die moord op John F. Kennedy Amy Poehlers komedie moeilike mense en die volgende seisoen van die stop komedie Die Mindy Projek. Hulu het ook getref handel oor die kabel-maatskappye soos cable vision, wat die diens aan sy kliënte verkoop het. Ons het geweet dat ons moes 'n baie beleggings te maak in inhoud, sodat ons kan uitmekaar staan ​​en maak 'n paar vordering teen die kompetisie, het gesê mnr Hopkins. Korreksie: September 2, 2015 'n Vroeëre weergawe van hierdie artikel verdraai die aantal betaalde intekenaars op Netflix in die Verenigde State van Amerika. Dit is 41 miljoen nie 21 miljoen. Korreksie: September 5, 2015 'N artikel op Donderdag oor 'n nuwe advertensie-gratis inskrywing opsie van die streaming diens Hulu verkeerdelik ingesluit 'n kabel maatskappy onder diegene waarmee Hulu handel het aangebreek om sy diens te verkoop aan hul kliënte. Hulu het so 'n transaksie met cable vision, maar nie met Handves Kommunikasie. Was geïnteresseerd in jou terugvoer op hierdie bladsy. Vertel ons wat jy dink. Verwante CoverageWhy Hulu moet koop Netflix Deur Benzinga. 24 Oktober 2012, 13:44:29 EDT Na tekens van groei in die eerste helfte van 2012, Netflix (NASDAQ: NFLX) is weer die handel af, nadat gedaal meer as 14 persent vanmiddag. Met elke afname, die maatskappy duim nader aan oorname grondgebied. Baie groot maatskappye het gerugte wat belangstel in die verkryging van Netflix, insluitend Apple te wees (NASDAQ: AAPL). Voordat dit gebeur, is daar 'n maatskappy wat op te tree en te bekom Netflix so gou as moontlik: Hulu. Hulu is reeds die leier van aanlyn televisie. Die webwerf strome meer nuwe en klassieke programme as enige ander diens, en met 'n groeiende aantal intekenare (en, vir 'n beter of slegter, 'n groeiende aantal advertensies), Hulu doen baie goed. Tog is dit die maatskappy se missie is nog lank nie verby. Hulu nodig het om sy film biblioteek, asook die aantal intekenare wat sy premium-diens gebruik te verhoog. Deur die verkryging van Netflix, sou Hulu 'n oomblik hupstoot in beide opsigte kry. As 'n jong en relatief klein maatskappy, kan beleggers nie dink dat Hulu kan bekostig om Netflix, wat 'n markkapitalisasie van 3,2 miljard te koop. Hulu nie gelukkig nie hoef te bekommer oor geld, as sy eienaars - Fox, 'n filiaal van News Corp (NASDAQ: NWS) (NASDAQ: NWSA) NBC, 'n filiaal van Comcast (NASDAQ: CMCSA) en ABC, 'n filiaal van Disney (NYSE: DIS) - genoeg kontant op hande om die transaksie gebeur. In teorie behoort hierdie maatskappye nie moeite om die inhoud wat hulle nodig het om Hulu draai in die wêrelde grootste aanlyn streaming site. Hulle is tevrede produsente, na alles - nie net die media konglomerate. Maar Hulu ontbreek nog 'n stewige databasis van gewilde rolprente. Deur die verkryging van Netflix, kan Comcast potensieel gebruik dit om sy eie aanlyn-en kabel video ondernemings te verbeter. Terwyl die bestaande inhoud handel oor Netflix sal bly, kan Comcast Hulu gebruik om die terme van die kontrakte herbeding. Op die heel minste, sou dit Hulu groter krag gee in die verkryging van toekomstige films en TV-programme. Met verloop van tyd, kan hierdie samesmelting ook verminder die prys van nuwe inhoud handel. Vroeër vanjaar het Hulu en Netflix het goeie geld te films van Miramax bekom en toon van die CW. As die twee maatskappye was onder een dak, kon hulle inhoud op beide platforms te deel en uit te skakel ontslag. (C) 2012 Benzinga. Benzinga verskaf nie belegging advies. Alle regte reserved. Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van usflix (NFLX) Voorraad Falls na Hulu Kondig Ad Free Streaming Service NEW YORK (TheStreet) - Netflix (NFLX) aandele is af 3,35-102,26 in die middag handel op Woensdag na mededinger Hulu aangekondig dat hy die aanbied advertensie gratis streaming van sy programme vir 11,99 per maand. Die Comcast (CMCSA) besit Internet televisie streaming diens is besig om homself in direkte kompetisie met Netflixs inskrywing diens met sy nuwe aanbod. Daar is 'n hele reeks van kliënte wat ons gesien het in die navorsing en in die statistieke wat belangstel Arent as ons advertensies. Sy het beslis iets besig was om meer mededingend te wees in die mark, en die enigste manier om dit te doen is om jou produk te verbeter, sê uitvoerende hoof Mike Hopkins. Hulu het reeds 'n premium-diens wat 7,99 per maand koste, maar kykers steeds nodig is om advertensies as deel van die diens te kyk. TheStreet Graderings span tariewe NETFLIX INC as 'n Hou met 'n graderings telling van C. TheStreet Graderings Team hierdie te sê het oor hul aanbeveling het: Ons gradeer NETFLIX INC (NFLX) 'n houvas. Die primêre faktore wat ons gradering beïnvloed gemeng sommige aandui sterkte, 'n vertoning swakhede, met min bewyse om die verwagting van 'n positiewe of negatiewe prestasie op hierdie lêer met betrekking tot die meeste ander voorrade te regverdig. Die maatskappy se sterkpunte kan gesien word in verskeie gebiede, soos sy robuuste groei in inkomste, die uitbreiding van winsmarges en soliede aandele prys prestasie. Maar as 'n teenvoeter vir hierdie sterk punte, ons swakhede insluitend verslegtende netto inkomste, oor die algemeen hoër skuld risikobestuur en teleurstellend opbrengs op ekwiteit vind ook.

No comments:

Post a Comment